Daco Medical Technologies

SUPORT CLIENȚI

Daca nu găsești răspunsul la întrebările tale, ne poti contacta oricând trimițându-ne un e-mail la adresa support@dacomedical.ro. Echipa noastră de operatori este pregatită să îți ofere suportul necesar.

E-mail: support@dacomedical.ro
Program: Luni – Vineri: 09.00- 18.00

 

Întrebări înainte de a comanda

Cum pot să aflu dacă un produs este pe stoc?
Ca să identifici dacă într-o categorie avem produse care sunt pe stoc este necesar să selectezi produsul de interes, iar în pagina de prezentarea a acestuia stipulându-se dacă este sau nu în stoc.

 

Am primit un card cadou într-o campanie și am încercat să îl folosesc la o comandă, dar nu se aplică. De ce?
Cel mai adesea, nu poți aplica pe o comandă cardul cadou câștigat într-o campanie pentru ca produsul pe care vrei să îl cumperi nu face parte din categoriile participante la campanie. Așadar, verifică dacă produsul ales de tine face sau nu parte din categoriile participante la campanie.

Dacă produsul face parte din categoriile participante la campanie și nu reusești să aplici cardul cadou pentru plata comenzii, te rugăm să ne contactezi pe adresa de e-mail support@dacomedical.ro

 

De ce nu reușesc să plătesc comanda online, cu cardul?
Verifică încă o dată că ai introdus corect datele cardului tău. Introducerea greșită a datelor cardului este cel mai frecvent motiv pentru care plata cu cardul nu funcționează. Dacă ai introdus corect datele cardului tău și nu reușești să plătești, te rugăm să ne contactezi pe adresa de e-mail contact@kiloshop.ro.

 

Întrebări despre comandă

Am înregistrat o comandă și m-am răzgândit, vreau alt produs. Cum procedez?
Dacă nu ai primit încă produsul pe care l-ai comandat și nu îl mai vrei, te rugăm să ne contactezi pe adresa de e-mail contact@kiloshop.ro

 

Am cerut anularea comenzii cu câteva minute în urmă. De ce nu îmi apare în istoricul de comenzi ca e anulată?
De obicei, dacă comanda ta a fost deja facturata, chiar dacă ai anulat-o, poate dura câteva ore până când statusul acesteia se actualizează în istoricul de comenzi. Te rugăm să verifici iar statusul comenzii tale în câteva ore.

 

Cand primesc factura pentru comanda pe care am inregistrat-o?
În momentul în care comanda ta este predată curierului îți vom trimite un e-mail cu detaliile de livrare, din care vei putea descarcă și factura.

 

Întrebări despre livrare

Când se livrează comanda mea?
Pentru produsele vândute de DacoMedical, imediat ce predăm curierului comanda ta, vei primi un e-mail care va conține data estimativă de livrare.

 

Întrebari post-cumparare

Nu sunt mulțumit de produsul pe care l-am primit. Cum pot să îl returnez?
Dacă produsul este vândut, îl poți returna în termen de 30 de zile de la data livrării.

 

 

 

CUI: 28704464 - Registru Comertului: J40/7853/2011 - EUID: ROONRC.J40/7853/2011